Sunday, December 14, 2014

past traumatic disorder

Hey kamu
Baca ini

Apa aku ini manusia jenis yang bagaimana?
Harap semua rasa ini henti dengan segera
Harap semua perbuatan tak rasional ini henti dan tiada lagi sekelumit tanda yang tinggal

Apa aku memang tak normal
Hampir setahun aku hadap isu sadis ini
Penat?
Aku kian lelah sebenarnya.

Hadap kamu
Harap mereka
Hadap semua
Malah paling sadis malah paling tragis
Hadap diri sendiri
Tak tahu mana penghujung cerita

Hari ini aku mahu henti
Esok aku lupa
Hari esok aku mahu henti lagi
Esoknya lagi aku lupa
Hilang semua rasa mahu henti rasa pada kamu
Malu?

Lebih dari itu
Aku mahu tanam diri hidup hidup
 Tak perlu hadap apa apa lagi
Tapi aku pasti esoknya hari aku pasti lupa lagi

Aku
Past traumatic disorder
Jadi cuba faham
Kalau aku tak mati
Sampai bila entah aku masih akan begini
Jadi kita tunggu aku mati sahajalah.

Ok?

No comments:

Post a Comment