Thursday, January 8, 2015

jangan henti

AMI

Jangan henti doakan aku cepat lupakan kamu
Jangan henti doakan aku teruskan hidup tanpa kamu
Jangan henti doakan aku fahami cinta aku pada kamu hanya buih putih yang bakal sia sia
Jangan henti
Jangan henti

AMI

Jangan henti doakan aku pulih dari mengejar cinta kamu
Jangan henti doakan aku berjaya menjauh dari kamu
Jangan henti doakan aku bangun disatu hari dan tidak lagi mengenal siapa kamu
Jangan henti
Jangan henti

Kamu tahu kelukaan ini bagaimana
Kamu tahu kekusutan ini bagaimana
Jadi
Jangan henti berdoa

Seperti mana aku mahu saja sujud dan tidak mahu lagi bangun saat kamu senyum dan ucap apa yang berlaku hanya tiada apa apa

Ya
Kenyataan yang aku tahu dari dulu
Sejak dari titik mula permainan sia sia ini

Jangan takut
Aku sudah bersedia
Aku akan pergi buat selamanya--

Jadi
Kejar apa kamu mahu
Hadap apa kamu mahu
Ia tiada kaitan aku
Selamanya--

No comments:

Post a Comment