Sunday, November 28, 2010

dia itu emak!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

23 kelip mata
tak seterang kerlipan bintang dilangit
Terang lagi pandangan mu pada aku

biar 23 ratus kali kelip mata
aku menangis
mutiara jatuh seusia
tapi aku redha ia untuk kamu
agar kamu bahagia tawa

biar 23 ribu kali kelip mata
aku jatuh dan bangun
aku mahu ia demi kamu
melihat kamu senang diusia tua
sedangkan aku tercedera lara

biar 23 juta kali kelip mata
nafas aku dihembus
nyawa itu aku sanggup beri pada kamu
agar nadi kamu terus ada untuk aku
selamanya

biar 23 ratus juta kali kelip mata
aku berdoa
kamu selamat dan diberkati yang kuasa
agar kamu terus disisi aku
dalam tawa jua derita!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

kita manusia biasa darah merah warna
kita wanita yang ada rasa ada cinta
kita kawan yang berkongsi segalanya
kita musuh yang bertelingkah segalanya
kita kekasih sedarah sedaging

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Terima kasih untuk segalanya
Minta maaf untuk segalanya

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment